ΨΗΦΙΔΕΣ

10.1.06

Πως μας τα παίρνει η ΚΟΣΜΟΤΕ..

Το ξέρατε ότι η "λήξη" της ΚΟΣΜΟΚΑΡΤΑς σημαίνει και απώλεια του υπολοίπου της; Εγώ το έμαθα "the hard way". Έληξε λοιπόν η 12μηνη διάρκειά της χωρίς ποτέ η ΚΟΣΜΟΤΕ να με ειδοποιήσει σχετικώς. Το κατάλαβα όταν κάποιοι, που με καλούσαν, άκουγαν το μήνυμα "φραγής κλήσεων".. Έτσι αγόρασα μια κάρτα ανανέωσης, αλλά.. οποία έκπληξις! Ο χρόνος ομιλίας αντιστοιχούσε μόνο στο ποσό της κάρτας ανανέωσης. Το προηγούμενο υπόλοιπο είχε κάνει "φτερά". Δεν μπορεί είπα, κάποιο λάθος έγινε. Κάλεσα λοιπόν το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 1313 (με χρέωση..) για να μάθω ότι η λήξη της 12μηνης διάρκειας σημαίνει απώλεια του προηγούμενου υπολοίπου!!!!
Το ωραίο είναι ότι η τηλεφωνήτρια (θέση 79 - 09:50 10/1/2006) δεν ήξερε να μου απαντήσει στο εξής απλό ερώτημα: "που έχει δημοσιευθεί η δυνατότητα της ΚΟΣΜΟΤΕ να αφαιρεί από τους πελάτες της τα χρήματα που περιέχουν τα καρτοκινητά, σε περίπτωση που περάσει το 12μηνο από την ενεργοποίηση/ανανέωση τους;"
Όταν μάλιστα της επισήμανα ότι σωστότερο θα ήταν η επιστροφή των χρημάτων, αναρωτήθηκε το πως θα μπορούσε να γίνει αυτό. (από ένα κατάστημα της ΚΟΣΜΟΤΕ ίσως;;)

3 Comments:

  • Μου έχει συμβεί κι εμένα αυτό...! Μου κατήργησαν ένα νούμερο που είχα καιρό να χρησιμοποιήσω και μου την είπαν κιόλας, που ήθελα ένα νούμερο που δεν είχα χρησιμοποιήσει ένα χρόνο. Και μου είπαν ότι η διάρκεια ζωής του γραφόταν στους όρους, όταν αγόρασα την κοσμοκάρτα (προ αμνημονεύτων, δηλαδή τρέχα γύρευε)

    By Blogger YO!Reeka's, at 11:39 π.μ.  

  • Καλά... βρήκατε να μπλέξετε... Πώς έγιναν όλοι αυτοί τόσο μεγάλοι; Το ένα είναι η εκπληκτική ανάπτυξη. Το άλλο; Το άλλο δεν είναι ο "σταυρός στο χέρι"... Αλλά πάλι εμείς τους έχουμε ανάγκη... έτσι καταλήξαμε... να τους έχουμε ανάγκη.. τους 3 που έχουν συνασπιστεί και κάνουν ΟΤΙ θέλουν....

    By Blogger Simos, at 6:32 μ.μ.  

  • Εγώ έχω παρατηρησει ότι το τελευταίο τετράμηνο η και παραπάνω να μου συμβαίνει το εξής...δια μαγείας εξαφανίζεται η ελάχιστη κάρτα που έχω μέσα αγκάλη δύο η τρία ευρώ περίπου ανάλογα τι θα μου μείνει από την ανανέωση μου στο what's up., μετά αφού λίγες μέρες δηλαδή και χωρίς να στέλνω μηνύματα και να μην κάνω κλήσεις εκτός what's up...και τους δύο τελευταίους μήνες το ελέγχω καλύτερα και όντως είναι έτσι.για να τους πάρω τηλέφωνο δεν θα βγάλω άκρη και θα με βγάλουν και τρελό...μας κλέβουν κανονικά...

    By Anonymous Ανώνυμος, at 7:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home


 
Blogwise - blog directory Listed in LS Blogs Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory Blogroll Me! Kinja, the weblog guide  m onitor