Πως μας τα παίρνει η ΚΟΣΜΟΤΕ..
Το ξέρατε ότι η "λήξη" της ΚΟΣΜΟΚΑΡΤΑς σημαίνει και απώλεια του υπολοίπου της; Εγώ το έμαθα "the hard way". Έληξε λοιπόν η 12μηνη διάρκειά της χωρίς ποτέ η ΚΟΣΜΟΤΕ να με ειδοποιήσει σχετικώς. Το κατάλαβα όταν κάποιοι, που με καλούσαν, άκουγαν το μήνυμα "φραγής κλήσεων".. Έτσι αγόρασα μια κάρτα ανανέωσης, αλλά.. οποία έκπληξις! Ο χρόνος ομιλίας αντιστοιχούσε μόνο στο ποσό της κάρτας ανανέωσης. Το προηγούμενο υπόλοιπο είχε κάνει "φτερά". Δεν μπορεί είπα, κάποιο λάθος έγινε. Κάλεσα λοιπόν το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 1313 (με χρέωση..) για να μάθω ότι η λήξη της 12μηνης διάρκειας σημαίνει απώλεια του προηγούμενου υπολοίπου!!!!
Το ωραίο είναι ότι η τηλεφωνήτρια (θέση 79 - 09:50 10/1/2006) δεν ήξερε να μου απαντήσει στο εξής απλό ερώτημα: "που έχει δημοσιευθεί η δυνατότητα της ΚΟΣΜΟΤΕ να αφαιρεί από τους πελάτες της τα χρήματα που περιέχουν τα καρτοκινητά, σε περίπτωση που περάσει το 12μηνο από την ενεργοποίηση/ανανέωση τους;"
Όταν μάλιστα της επισήμανα ότι σωστότερο θα ήταν η επιστροφή των χρημάτων, αναρωτήθηκε το πως θα μπορούσε να γίνει αυτό. (από ένα κατάστημα της ΚΟΣΜΟΤΕ ίσως;;)
Το ωραίο είναι ότι η τηλεφωνήτρια (θέση 79 - 09:50 10/1/2006) δεν ήξερε να μου απαντήσει στο εξής απλό ερώτημα: "που έχει δημοσιευθεί η δυνατότητα της ΚΟΣΜΟΤΕ να αφαιρεί από τους πελάτες της τα χρήματα που περιέχουν τα καρτοκινητά, σε περίπτωση που περάσει το 12μηνο από την ενεργοποίηση/ανανέωση τους;"
Όταν μάλιστα της επισήμανα ότι σωστότερο θα ήταν η επιστροφή των χρημάτων, αναρωτήθηκε το πως θα μπορούσε να γίνει αυτό. (από ένα κατάστημα της ΚΟΣΜΟΤΕ ίσως;;)